Friday 2 December 2011

Kpop je pun..

baru-baru ni aku blogwalking..blogwalking memang best sebab korang boleh jumpe pelbagai jenis decorate blog yang buat aku rasa jeles sebab blog aku tak lah secantik diorang. pastu korang boleh jumpe lagi blog tutorial yang tutor camne nak manage belog korang ikut suka , hias cantik-cantik, tambah widget segala..tapi kan jangan lah letak widget banyak sangat kat blog korang tu. seriously, i'm not interested to such annoying blogs. first, loading lambat sangat..second, song! uh, well. sometimes i'm shocked okey tetiba je lagu tu muncul, terus tak minat lagi nak tengok. kalau lagi yang slow sikit takpelah, ni hard song plak.

ehhh..tetiba baru aku sedar, aku nak cite pasal ada satu blog tu. mencarutnya punyalaaa...uish.citenya pasal kpop yang memang jadi kegilaan remaja skrg ni.gile, annoying la nak gaduh pasal kpop. adik-adik, korang tu dah  menengah rendah , takkan nak gaduh bagai, carut-mencarut lagi. takda faedahnya la. aku pun minat juga kpop tapi taklah addicted sangat, kire boleh gitu je.kalau ada lagu baru, just share it, ade info baru pasal bintang hallyu korang, bgtau je lah. kalau kawan tanya jawablah aje, kalau dah dia pun mula minat as u always keep singing in ur class about kpop song, let's it be. dah korang slalu dok tayang-tayang tentang kpop, pasti lah dia terpengaruh dengan apa yang korang cite..(uh..cutenya kump b1A4 tu...aku suka Yong Hwa dari kump CNBlue tu, best nya dengar lagu diorang)-------antara dialog peminat tegar kpop..haha
chill ok, sis....kpop hanya dunia semata-semata.blog korang tu dah memang cantik tapi tak secantik kata-kata yang korang tulis.ketawa sinis je aku bace blog korang tu, malu la kat senior korang yang baca blog tu. tak tahan menahan punya kata.

ok..that's all..bahaha, pointless sungguh

kata aku: dua tiga kucing berlari,
               mana nak sama kucingku si tompok,
               carut-mencarut silalah hindari,
               agar amalan hidup bahagia ye dak...
              


 

No comments: