Sunday 27 November 2011

Apa boleh buat laa...



hai peeps ...malam ni aku tengok Harimau Muda lagi main bola lawan Bahrain. gol yang pertama dimasukkan oleh Nazmi Faiz Mansor pemain nombor 12..alah yang paling muda tuu.. memang cantik lah tendangan jarak jauh oleh Nazmi yang memberi gol pertama buat Malaysia pada masa pertama.uiseh Nazmi diakui kemantapannya bermain bola oleh jurulatih Bahrain, laju je Nazmi lari. lepas tu ada juga beberapa cubaan oleh Wan Zack Haikal tapi tak masuk la..

                                                           Nazmi Faiz Mansor,Jersi No 12

Dalam masa kedua pula dapat lagi gol kedua pula oleh Mahali Jasuli.....OH YEAHHH...time tu memang happy sangat la tengok gol dah 2 untuk Malaysia, tapi Bahrain pula bertindak  agresif sangat..apa la......... Wan Zack Haikal cedera pastu Nazmi Faiz Mansor pun cedera gak...teehee, agak goyah juga sudah Malaysia.  then keluar la WZH dan NFM(barisan midfield Malaysiah seyh...)

Dan yang tak terduganya, Bahrain pula berjaya masukkan gol pertama pada masa kedua. dalam hati ni belum boleh lawan Malaysia. Fighting ...fighting Malaysia. Tapi................................................................................ Gol kedua lagi masuk buat Bahrain....aish....dan gol ketiga menyusul pula dalam masa seminit.... adush, terus kaciwa ni..habis gol ketiga terus naik bilik dah tak tengok lagi...lagipun feel awkward kot sebab ada abang aku, pastu abang ipar lagi dan anak buah lelaki dan tinggal aku sorg je permpuan kat bawah tengok bola.mulanya ada my mum dan anak buah perempuan tengok sama tapi pastu dorang naik atas pula..

by the way, perlawanan Malaysia ini lebih baik dari mereka menentang Syria hari tu . apa boleh buat la kan,dah takde rezeki nak menang. apapun, Harimau Muda terbaeekk...Malaysia boleh.
perlawanan bola sepak kelayakan Olimpik London
Malaysia-2, Bahrain-3

yaa..menang kalah itu adat pertandingan kan.walaupun kalah, aku tetap support Team Malaysia!! dah buat yang terbaik kan.. tak yah lah nak kutuk-kutuk Malaysia lagi, kalau nak hebat sangat pi main sendiri dan cuba rasa apa yang pemain bola Malaysia rasa.


thanks for reading and have a nice day








No comments: