Wednesday 16 November 2011

Aku Punya Kembar...



yeap...seperti yang korang lihat foto tuuu...itu adalah kembar saya..ni kembar yang bebetul ye, sama ke tak muka tu? well, semenjak dua menjak dah besar ni rupa kitaorang dah tak seiras kot.hhee..
first time tengok memang sama tapi dua kali pandang, tiga kali pandang..tak sama..hhaha..what u guess?
no..no..jangan guess macam-macam..
actually, apa yang aku nak cite takde pape saje je nak bagitaw saya ada KEMBAR..(ceh..ayat punya nak kasi jeles orang)..sorry
taklah nak jeles kan orang.huhu
kawan-kawan saya selalu tanya, best tak ada kembar?*ni soklan wajib bagi kawan2 yang baru kenal
bagi aku memang best..sebab apa?
yaaa..dia lah adik aku, keluarga aku..kawan aku dan sebagainya..as u know, umur kitaorang jarak bebrapa minit je, so kami memanglah amat rapat. kalau kemana-mana kami berdua..dolu-dolu time kecik pakai baju yang sama and so many things la bersama-sama.
Korang pernah gaduh ke?*lagi soalan dari kawan
well...gaduh-gaduh tu memang ada..perkara kecik pun boleh jadi besar....erkk ye ke? takdelah. TAPI lepas gaduh kami akan berbaik semula tak lama pastu...haha..tak nak arh hilang kawan bercerita..kawan nak buat pe2 je..
dan aku juga pernah duk berjauhan dari kembar aku ni. dia nun sini kat beaufort dengan family, aku pula nun sana kat kota kinabalu duk hostel..aku skolah kat smk agama kota kinabalu form4-form5 ye..
well, time berjauhan selalu juga lah feeling sedih ni takda kawan yang paling rapat dgn aku..huhu
tapi takpa..perjuangan perlu diteruskan..eceh..ayat! 
yeah..gagah lah juga aku mengharungi hidup selama 2 tahun kat smakk tu yang mana family aku jauh kat kampung sana dan aku kat KK..
-aku tak tahu pe dah aku merepek ni..

BTW..my twin are the best..she is my bestie forever and ever..love u.
nanti akan ku cuba cari gambar kami time kecik..itu lbh seiras.haha


thanks for reading and have a nice day

No comments: