Saturday 10 December 2011

His name..............Bilal Ozkan



                                                           hye peeps..who is this man?
his name...Bilal Ozkan-sebutan-Ozken-.....why am i suddenly type his name?
okay, actually he is my cousin's husband. just married about 24 hours ago..haha 
he's a turkish man for real..
yup,that's true. yesterday me and sista-kak ani- hve been there for a whole day..pheww
yup..tolong-tolong apa yang perlu sampai cousin saya bernikah dalam jam 3 petang dan majlis tu berlangsung sampai ke malam.
dan aku tak ambik gambar time nikah sbb x bwa cam tapi takpalah malam pun ade juga mjlis bersanding
so boleh la ambl gmbr juga..
some picture taken by me and some picture taken by my nephew...yep
actually i hve speak with him but yeah surely i'm such a loser....eh..(abaikan)
faham ape dia cakap tapi aku xde confident nk cakap english..huh
*habis tu bila lagi ko nak improve speaking untuk MUET ni.. haha
by the way, just scroll down the pics yaa

SELAMAT BERBAHAGIA BUAT PENGANTIN

RASIDAH & BILAL OZKAN
Lokasi: Kampung Lajau, Beaufort
Tarikh: 9 Disember 2011








                       Pasangan pengantin dengan mama aku dan pengapit.....tinggi betol ni mamat turkish..




                          harus ada aku yang mencelah juga..haha------->tuan punya belog




                                                     persandingan pada waktu malam....









 
barakallahulakuma wa jama'a bainakuma fi khoir...(lagu maher zain terdengar kat telinga tiba-tiba)




                                  ini ibu pengantin perempuan aka mama tua




                                     upacara renjis-merenjis--(erk, ngam ka tu ayat aku?)




                              lagi gambar my mum dengan pengantin kat pelamin

                                                 ahaks....mata mak cik aku tertutup...









                  tetiba jumpa ni.....wah, tak sangka pla kat rumah mama tua ada benda ni..klasik gitu
ini adalah seterika zaman dolu-dolu. kau kena letak arang kat dalam tu baru bley iron baju kau yang berkedot itu..seterika ini digunakan pada zaman.....(pohpaleh tuan punya belog jap) ni apasal tetiba sejarah masuk pla....eh opkos la sbb aku minat sejarah, dari dulu sampai sekarang tu yaww...tak nampak ker kaitannya?




                                                       menyelat kejap ni benda..haha




                                                             xda motif.......







thanks for reading and viewing my blog..have a nice day











No comments: