Monday 9 January 2012

sadis sungguh......MUET aku

helo people..
thanks to ALlah because we're still here, doing our daily routines chores.

Ehem..ehem, actually i'm using Samsung tablet..haha
kinda hard for me as my jari telunjuk(does its?) perlu tekan-tekan keywords on the screen
tak biasa yaww..
As before this using keyboard only..
tapi sekarang dah membiasakan diri..haha
Well, hari ni hari isnin macam biasa pi sekolah
pastu ada perhimpunan lagi rabu ni ada hari merentas desa lagi
masih terfikir lagi nak join atau jadi sukarelawan je kot
Dan hari ni ada presentation MUET,
wee, and i'm nervous gila
sampai presentation tak menarik
Ini sebab summary yang aku buat ibarat takda point tapi sebenarnya ada
salah aku sebab salah pilih tajuk..
btw, nasib baik itu cuma presentation biasa je
tapi memang teruk la tadi malu la kot kat lect.
ibarat aku nak bertapuk kat bawah meja je..
haha takda la, imaginasi je terlampau
so, next week ada lagi tapi orang lain la semua orang akn kena bebeh.
.takda yang terlepas walaupun hari ni takda giliran kau, minggu-minggu seterusnya ada la kawan


Walaweyh, tadi baru dapat result exam chemistry tahun lalu
cikgu a.k.a lecturer pre u sc kata result kitaorang semua tak bagus kecuali Chan seorang je
memang dah agak pun camne result aku
cukup makan pun tak sampai nak nak lagi lulus..poorah
weyh, aku struggle la pasni kot...
padahal...

Eh,dah jam 10 lebih..
Got to go la pi tidor

#esok classmate aku yang ambil biology wat experiment
Nak operate rabbit..yucks Sian la rabbit tu..haha(evil laugh konon)
#stanby kamera...1..2..3..snap Nite people.. Wassalam

No comments: