Sunday 8 January 2012

Day 3: Five People Who Mean A Lot


hye peeps
how do you do?
Segala puji bagi Allah pencipta sekalian makhluk di muka bumi ini yang mana kita masih bernafas dan menghirup udara segar di hari ini.

okeh, jom sambung challenge letter untuk hari yang ketiga..

Five people who mean a lot


 1. Ibu....ummi....mummy or whatever it is. the most important people in my life after Allah and Rasul.wanita yang melahirkan aku dan kembar aku, yang menjaga kitaorang termasuk 8 orang adik beradik aku yang lain. yang menyediakan keperluan kitaorang, yang sentiasa memberi semangat dan macam-macam lagi. tak terhitung jasa yang diberi oleh seorang ibu, moga Allah memberkati hidup ibuku..

2.Bapa..lelaki yang bertanggungjawab terhadap keluarganya. yang mencari nafkah bagi menyara keluarga yang ramai..walaupun arwah bapa dah takda, namun aku masih tetap mengingatinya dan takkan pernah melupakan..meskipun pemergiannya disaat exam SPM aku seminggu lagi, namun aku tetap kena kuat semangat demi mencapai impian arwah bapa. semoga roh arwah bapa dicucuri rahmat-Nya.Amin

3.my siblings yang seramai 9 orang..sentiasa bagi galakan, dorangan dan bantuan.

4.anak-anak buah yang menceriakan hidup aku selama ini

5. kawan-kawan sama ada yang lama ataupun yang baru dikenali. 

itu saja..
Wassalam







No comments: