Saturday 21 January 2012

Happy Holiday....


oh yeah...
happy holiday everybody..

haish..berapa hari tak update new entry
rindu pula nak taip macam-macam ni

Challenge letter tu pun belum habis-habis lagik
nanti rasa nak update baru buat challenge letter tu kot
 weyh..aku rasa menyesal la pula..
semalam...students sains sukan kena belanja kfc oleh cikguYusof
diorang dah ajak tapi....
aku tak pergi!!!
alasan...aku takda kenderaan nak jalan
lagi aku buat-buat malu la konon nak pergi...aiseh
takdelah, aku malas je nak keluar
bhahaha..dah lepas baru rasa nyesal...tak gunalah seyh

baucar buku rm200 pun baru dapat kelmarin..
so...enjoyed it la.
target pertama buku rujukan stpm la
kemudian target kedua................................................
pfftt..novel!!
dengar cikgu cakap boleh beli novel...dan aku rasa macam heaven gilak
yahooo..boleh menyelit sikit beli novel.hoho

by the way...happy chinese new year buat kawan-kawan  yang berbangsa chinese ya( klas pra u sains, smk bfort, kem plkn tanaki kump 1 2011)



#esok jalan pi kota belud seyh...weeee

  happy holiday people..


okeh...itu aje


Wassalam...















No comments: