Wednesday 28 August 2013

Imma happy girl...


Salam alaykum people...
I've wondering if there is people who read my blog..teheee
Nevermind la.

Straight to the point, a few days to go to this coming september. Yeah, after long holiday, I'm goin to further my study.

Waahhaa, long time no study yaww..
Otak pun dah beku kot, ni kena cairkan semula la..wkwkwk
Apapun, everything gonna be okay.
So yesterday, i've got my new netbook. Imma happy girl. Bagi orang lain benda ni biasa je, apalah sangat netbook je..tapi lain orang lain pendapat.lain orang lain rezeki kan..

Thanks a lot to my dear big brother.
Siap sms lagi saja acah nak suh bayar...ahaha, 2minit kemudian sms lagi katanya bayar dalam bentuk doa gupenye.  ...wiwiwi. sja nak bikin orang terkejut.. last2 tersenyum je baca sms tu...
Weee...i've to go now...
Sekian.

No comments: