Monday 7 May 2012

sains sukan maaa..


Assalamualaikum w.b.t.

sepatutnya sekarang ni aku tengah menyiapkan homework atau lebih tepat lagi assigment. tapi seriously, after several time? enough!.can i stop, please? kataku kepada diriku sendiri..aha
sains sukan? nampak senang tapi tak senang membuatnya. takde buku rujukan yang banyak, cari kat internet pun agak kurang. mungkin kalau artikel berbahasa inggeris agak banyak kot cuma itulah masalahnya malas nak translate balik dalam bahasa melayu.
okeh, aku sudah tahu apa risikonya ambil sains sukan tapi ini lah yang paling okey dibandingkan kalau aku ambil fizik atau biologi dulu. walaupun hakikatnya sains sukan ni tak lari dari konsep sains.
sory cigu, aku tak dapat nak kuarkan idea aku pasal apa nak kaitkan sistem integumentari ni dengan aktiviti sukan.
macam mana nak cakap eh? faham tapi susah nak buat. agak rumit nak diterjemahkan kepada bentuk esei.

okeh, aku melalut! pabila dah stress tak tahu mana nak cari idea lagi pasal sains sukan. fb.blog.fb.blog.fb.blog
sebab tu sekarang ni blog pula yang dibuka..haha..typical me la. tak siyes buat keja.

someone help me..
#wah..wah..macam lah ada yang sangup tolong. dorang pun ada keja lain la..haha

eh..ehh..aku lupa, hari rabu lepas janji jumpa kawan masa sekolah kat smkakk dulu. dan ya kami berjaya berjumpa. selepas setahun lebih kot tak bertemu.rindu nak berborak dengan diorang..huu

helo to me, epa..ayus..salle..hee
well, hari tu bertujuan nak pi ambil sijil spm dan gambar graduate je pon.pastu jalan-jalan sekejap kat smkakk..banyak gak dah berubah.. asrama kena renovate, kantin tukar wajah. etc cetera la..
jalan koperasi pun dah tukar..tersilap tengok mana satu agaknya bilik koop tu..haha
sobs..sobs..sedih, makcik kat koop tak ingat kitaorang pun..hewhewhew

alah..aku belum siapkan kerja buletin lagi ni. siapkan sekarang, so...gudbye la my dear blog.haha

Wassalam.

No comments: