Friday 14 October 2011

Aku Rindu Korang....

dear Friends...aku rindu korang sangat2....no matter la frens kat smakk atau plkn tanaki...apa yang aku tau aku rindu sangat dengan kenangan kite semua...korang tak rindu ke??.....mustahil tak rindu kan...


smakk----------> ayus, eyna, aisyah, epa, dan lain-lain...
seriously, aku rindu teramat sangat, tiap kali aku bukak fb ak tengok pic kita yang dulu tau pun pic korang masing-masing kat tempat study..ukhwah itu indah kan...aku rindu saat kita pi kelas same2, pi dewan makan same, dan banyak lagi benda kita wat sama2...siyes ni, rasa macam nak jumpa korang tyme ni juga dan berbual face to face, tak lah hanya di FB kan...?


kawan...
walaupun kite pernah gaduh2 dulu, aku tak kisah..asam garam kehidupan kan...pasti da pergaduhan dalam setiap persahabatan kan..tapi aku tau kita saling fahami diri masing-masing.
setiap pertemuan pasti ada perpisahan. itu lumrah kehidupan
kawan...aku minta maaf sangat kalau aku ada menyakiti hati kamu...# memang ade pun kan...
nobody perfect right?
Asifah  ye..
aku tak tau nak kata apa lagi...yang jelas AKU RINDU KORANG...
*dah perasaan agak sedih macam ni...huhu


















plkn-------------------->mala, p-nut, ain, nonie, shila, dorm3, delta
aku pun rindu dekat korang juga nie.. bertuah dapat kenal korang semua
walaupun kita berbeza agama, berlainan bangsa..itu semua tak penting. persahabatn yang terbina sepanjang kem itu amat aku hargai...
Kawan......aku rindu korang lagi
ada masa kita jumpa lagi, buat reunion ka..hehehe


#mode:setiap pertemuan pasti ada perpisahan....
dah, tu je entry ak...






Have a nice day

1 comment:

the Leoness said...

rndumu jua!huhuhu T___T